سازمان مناطق آزاد قطر و تحرک الکترونیکی خودمختار


همکاری سازمان مناطق آزاد قطر و انجمن خودمختار تحرک الکترونیکی برای ترویج نوآوری در فناوری خودروهای الکتریکی

دوحه، 9 آوریل 2024 – مجمع تحرک الکترونیکی خودمختار (AEMOB) مفتخر است که یک همکاری استراتژیک با سازمان مناطق آزاد قطر (QFZ) اعلام کند، که نقطه عطف مهمی در پیشبرد گفتگو در مورد تحرک الکترونیکی خودمختار در مقیاس جهانی است.

مجمع AEMOB که قرار است از 30 آوریل تا 2 می 2024 در دوحه قطر برگزار شود، به عنوان یک پلت فرم پیشگام برای سهامداران بین المللی در زمینه تحرک الکترونیکی بدون سرنشین عمل می کند.

این همکاری نشان دهنده همگرایی تخصص و چشم انداز است که از موقعیت منحصر به فرد QFZ در تسهیل تجارت و سرمایه گذاری برای پیشبرد اکوسیستم تحرک الکترونیکی استفاده می کند و از مزایای استراتژیک مناطق آزاد قطر برای تسریع توسعه و استقرار نسل بعدی تحرک الکترونیکی استفاده می کند. فن آوری ها

آقای عبدالله حمد البینالی، مدیر روابط سرمایه گذار و پشتیبانی فنی QFZ، اشتیاق خود را برای همکاری و گسترش نقش QFZ در بخش تحرک پیشرفته ابراز کرد: “همکاری ما با انجمن خودمختار تحرک الکترونیکی در راستای چشم انداز ما برای تمرکز بر فناوری های جدید و کمک به اهداف چشم انداز ملی قطر 2030 است، به ویژه با با توجه به ارتقای تنوع اقتصادی و نوآوری های فناوری در کشور قطر. QFZ پتانسیل عظیم تحرک الکترونیکی را می بیند و در حال حاضر یک پلت فرم ارزشمند برای میزبانی از آخرین فناوری ها، از جمله تحرک الکتریکی و خودران است. بنابراین، ما همیشه در تلاش هستیم تا در خط مقدم آینده دیجیتال باشیم، جایی که راه‌حل‌های جدید موبایل به توسعه شهرهای هوشمند پایدار و پایداری محیط‌زیست کمک می‌کنند. ما مفتخریم که با وزارت حمل و نقل و انجمن خودمختار تحرک الکترونیکی روی این موضوع کار می کنیم.”

آقای احمد الانصاری، عضو کمیته اجرایی انجمن AEMOB، این احساسات را تکرار کرد و افزود: “همکاری بین AEMOB و سازمان مناطق آزاد قطر گواهی بر تعهد هر دو سازمان برای هدایت نوآوری و رشد پایدار است. با ترکیب تخصص و منابع جهانی، هدف ما تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی و فناوری‌های خودمختار است و راه را برای سیستم حمل‌ونقل پاک‌تر و کارآمدتر هموار می‌کند. این همکاری نمونه ای از دیدگاه مشترک ما برای ایجاد آینده ای است که در آن حمل و نقل الکترونیکی خودمختار مقرون به صرفه، قابل اعتماد و سازگار با محیط زیست باشد.”

این مشارکت سنگ بنای انجمن AEMOB 2024 است و به عنوان فرصتی برای ارتباطات معنادار بین رهبران صنعت، سیاست گذاران و نوآوران عمل می کند. از طریق تلاش مشترک، انجمن و QFZ با هدف تسریع درک راه حل های وسایل نقلیه الکتریکی (EV)، قطر را به عنوان یک مرکز جهانی برای کاوش در این زمینه تحول آفرین قرار می دهند.

در راستای اهداف چشم انداز ملی قطر 2030، این اتحاد بر تعهد QFZ و مجمع برای تسهیل گفتگوها در مورد توسعه پایدار و شکل دادن به آینده ای که در آن تحرک الکترونیکی خودمختار نقش محوری دارد، تاکید می کند.



دیدگاهتان را بنویسید