مقرون به صرفه ترین استادیوم های فوتبال یورو 2024 شناخته شدند


با پیش بینی روزافزون یورو 2024، بسیار مهم است که هر هواداری، صرف نظر از توانایی بدنی خود، فرصت لذت بردن از هیجان فوتبال زنده را داشته باشد.

کارشناسان Live Football Tickets برای برجسته کردن مکان‌های پیشرو از نظر دسترسی برای هواداران دارای معلولیت، صندلی‌ها، توالت‌ها، فضاهای پارکینگ و سایر خدمات قابل دسترس در هر استادیوم یورو 24 را تجزیه و تحلیل کردند. برای کشف در دسترس ترین استادیوم ها.

مقرون به صرفه ترین استادیوم های فوتبال

در دسترس ترین ورزشگاه های یورو 2024:

  1. استادیوم المپیک: برلین

ادعای مقام اول و عنوان در دسترس ترین ورزشگاه یورو 2024 با امتیاز نهایی 7.5 از 10 وجود دارد استادیوم المپیک برلین.

این سایت دارای یک رمپ نیز در سراسر آن است 60 جای پارک معلولان، ده سرویس بهداشتی در دسترس و 20 درصد فضای ویلچر.

همه قسمت‌های نشیمن در دسترس، منظره‌ای بدون مانع از زمین دارند و این اطمینان را می‌دهد که طرفداران معلول یا ناتوان می‌توانند در راحتی از بازی لذت ببرند.

  1. مرسدس بنز آرنا: اشتوتگارت

در رتبه دوم با امتیاز نهایی برای دسترسی 6.4 از ده وجود دارد مرسدس بنز آرنا در اشتوتگارت. ورزشگاه فراهم می کند 28 درصد از مکان های استراحت روی ویلچر، 19 توالت در دسترسو 47 جای پارک موجود.

علاوه بر ارائه تعدادی خدمات در دسترس، کارکنان آموزش دیده ای وجود دارد که به بازدیدکنندگان دارای معلولیت کمک می کند و اطمینان می دهد که نیازهای آنها به سرعت برآورده می شود.

مونیخ، آلمان
آلیانز آرنا مونیخ. Shutterstock.com
  1. آلیانز آرنا: مونیخ

با امتیاز کلی دسترسی در جایگاه سوم قرار گرفت 6 از ده وجود دارد آلیانز آرنا در مونیخ.

این ورزشگاه بیشترین تعداد را ارائه می دهد مکان هایی برای استراحت روی ویلچر از هر ده استادیوم، پاسو 30% که 227 مکان برای افراد دارای مشکلات حرکتی است. در استادیوم 19 سرویس بهداشتی در دسترس و 47 فضای پارکینگ اختصاصی به تثبیت جایگاه او در بین سه تیم برتر کمک کند.

نظرات استفان بالکننده از Live Football Tickets:

دیدن استادیوم‌های بیشتری که ارزش‌های ورزش را حفظ می‌کنند و دسترسی و فراگیر بودن را در اولویت قرار می‌دهند بسیار عالی است. یورو 2024 یک رویداد مهم در تقویم فوتبال است و هر هواداری باید این شانس را داشته باشد که بخشی از هیجان باشد.

این فقط موضوع انطباق نیست، بلکه گواهی بر روح واقعی فوتبال است. صدای هر هواداری مهم است و هر طرفداری سزاوار این فرصت است که تیم خود را ریشه‌یابی کند، در هیجان شریک شود و حس اجتماعی را که فوتبال به‌طور منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد، تجربه کند.”



دیدگاهتان را بنویسید