گزارش Finder در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین: پنل بیت کوین را پیش بینی می کند


گزارش Finder در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین: پنل پیش بینی می کند بیت کوین در سال 2024 از 100 هزار دلار عبور کند

  • گروه پیش بینی می کند بیت کوین (BTC) در سال 2024 به 122000 دلار آمریکا برسد.

  • 13 درصد از متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال و فین‌تک معتقدند بیت‌کوین در حال حاضر بیش از حد قیمت است

  • پیش بینی می شود بیت کوین تا پایان سال 2025 به 151 هزار دلار و تا پایان سال 2030 به 567 هزار دلار برسد.

بیانیه مطبوعاتی – بر اساس نظرسنجی از 31 کارشناس ارزهای دیجیتال و فین تک برای آخرین گزارش پیش بینی قیمت بیت کوین فایندر، بیت کوین (BTC) امسال می تواند به 100 هزار دلار برسد.

این گروه پیش بینی می کند که بیت کوین در سال 2024 به 122 هزار دلار خواهد رسید قبل از اینکه سال را با قیمت 109 هزار دلار به پایان برساند.

چندین شرکت کننده، از جمله نیک رانگو، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال و فارکس تریدرز، این افزایش را به افزایش پذیرش سازمانی و جریان سرمایه به ETF های بیت کوین نقطه ای نسبت دادند. Ranga معتقد است که بیت کوین به اوج خود می رسد و سال را با 100 هزار دلار به پایان می رساند.

کاتالیزور اصلی برای بازار فعلی ارزهای دیجیتال، جریان عظیم سرمایه نهادی پس از تصویب SEC برای اولین ETF های بیت کوین بوده است. تقاضا در حال حاضر 10 برابر بیشتر از عرضه گزارش شده است.

“این با شوک عرضه مورد انتظار از رویداد هاوینگ آینده ترکیب می شود، جایی که عرضه بیت کوین های جدید وارد بازار به نصف کاهش می یابد. سرمایه‌گذاران خرد نیز در حال بازگشت به کریپتو هستند و بسیاری از صرافی‌ها از افزایش ثبت‌های جدید خبر می‌دهند.

Shubam Mande، تحلیلگر ارشد تحقیقات بازار Market Research Future معتقد است که رویداد دو برابر شدن قیمت بیت کوین را بالاتر می برد، اما پیش بینی های اوج متوسط ​​تر و پایان سال را به ترتیب 95 و 91 هزار دلار پیش بینی کرد.

اگر روندهای قبلی را مقایسه کنیم، انتظار می رود که رویداد نصف شدن باعث افزایش قابل توجهی در قیمت BTC شود. تقاضا برای BTC به طور مداوم در حال افزایش است و بنابراین ارزش آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا سرمایه گذاران نهادی و خرد همچنان به رشد خود ادامه می دهند.

با این حال، جرمی چیا، دانشیار دانشگاه ناتینگهام ترنت، معتقد است که بیت کوین قبل از پایان سال با 75 هزار دلار به 100 هزار دلار خواهد رسید و انتظار دارد که پس از این اتفاق، هیاهوی نصف شدن کاهش یابد.

هنگامی که نظر آنها را در مورد قیمت فعلی بیت کوین پرسیده شد، 47 درصد معتقدند که قیمت آن کمتر از ارزش گذاری شده است، در حالی که 40 درصد دیگر می گویند قیمت بیت کوین منصفانه است.

با این حال، 13 درصد از کارشناسان، از جمله استاد ارشد دانشگاه کانبرا، جان هاوکینز، استدلال می کنند که قیمت بیت کوین در حال حاضر بیش از حد ارزش گذاری شده است. هاوکینز پیش بینی می کند که بیت کوین تا پایان سال به 20 هزار دلار کاهش می یابد.

“به نظر می رسد افزایش فعلی قیمت ها تا حد زیادی توسط ETF های لحظه ای هدایت می شود. اما زمانی که ETF های مبتنی بر معاملات آتی بیت کوین در اکتبر 2021 راه اندازی شد، قیمت نیز به بالاترین حد خود رسید، اما در سال بعد سقوط کرد.

«داشتن ETF هنوز به بیت کوین ارزش اساسی یا استفاده قانونی نمی دهد. این یک حباب حدس و گمان باقی می ماند.»

با نگاهی به آینده، این گروه پیش‌بینی می‌کند که ارزش بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به‌طور میانگین ۱۵۱ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۵۶۷ هزار دلار خواهد رسید.

در حالی که دیمیتریاس سالامپاسیس، مدرس ارشد دانشگاه فناوری سوئینبرن، پیش‌بینی سال 2030 را مطابق با میانگین 550 هزار دلاری ارائه کرد، او هشدار می‌دهد که بیت کوین هنوز یک دارایی نوسانی است که صرفاً بر اساس عرضه و تقاضا انجام می‌شود.

عوامل متضاد و غیرقابل پیش بینی زیادی در مورد رفتار بیت کوین وجود دارد، بنابراین ممکن است در نهایت شاهد نوسانات قابل توجهی در قیمت و ارزش آن باشیم.

مقررات، افزایش هزینه های زندگی و واکنش تامین مالی متمرکز از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت بیت کوین خواهد بود.

اکثریت (61٪) از اعضای پانل Finder می گویند که زمان خرید BTC قبل از رویداد دو برابر شدن است، در حالی که 32٪ می گویند زمان برگزاری و تنها 6٪ برای فروش است.

می توانید گزارش کامل را در اینجا بیابید: https://www.finder.com/uk/بیت کوین/bitcoin-btc-price-یک پیش بینی

اگر اتاق:

پیش بینی بیت کوین



دیدگاهتان را بنویسید