استودیوهای بازی، افراد مشهور و گیمرها با هم متحد می شوند تا «سبز کن».


روز زمین، 25 آوریل 2024 – لندن، بریتانیا: استودیوهای پیشرو بازی روز زمین را با پیوستن به ابتکار پیشگامانه جدید Make Green Tuesday Moves (MGTM) NPO PlanetPlay جشن می‌گیرند، که هم صنعت و هم بازیکنان را قادر می‌سازد تا تأثیر واقعی مهمی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشند.

SYBO (موج سواران مترو)، انتشارات لاک وود (ساختن زندگی)بازی های ده مربعی (درگیری ماهیگیری) و CM Games (ملت نیترو) به عنوان شرکای پرافتخار راه اندازی MGTM تایید شده اند.

در اولین سه‌شنبه هر ماه از 4 ژوئن 2024، هر استودیوی شرکت‌کننده یک آیتم سبز (یا مجموعه‌ای از آیتم‌ها) را در بازی(های) خود راه‌اندازی می‌کند که منحصر به جنبش MGTM است و تا تاریخ زیر معتبر خواهد بود. ماه شروع به فعال سازی می کند.

در اولین MGTM، 100٪ از درآمد حاصل از فروش آیتم های درون بازی، که ممکن است شامل آیتم های DLC جدید و/یا بازسازی شده مانند شخصیت ها، لباس ها و اشیاء باشد، در پروژه های توسعه پایدار کاملا تایید شده توسط یک شرکت غیر فعال سرمایه گذاری خواهد شد. سازمان دیجیتال سود پلتفرم PlanetPlay

در طول سال، تعدادی از فعال‌سازی‌های MGTM توسط «ستاره ماه» از دنیای سرگرمی پشتیبانی می‌شود و از یک کمپین عظیم رسانه‌های اجتماعی برای کمک به الهام بخشیدن به گیمرها در سراسر جهان برای «گامی در سه‌شنبه سبز» حمایت می‌کند.

موج اول استودیوهای شریک MGTM روزانه بیش از 36 میلیون بازیکن دارد1با بازی هایی که بیش از 4 میلیارد بار انجام شده است2400 میلیون کاربر فعال ماهانه تخمین زده می شود.

تمام کاری که استودیوها برای شرکت در طرح MGTM باید انجام دهند این است که API PlanetPlay و/یا کدهای تبلیغاتی را برای انتشار کالا در فروشگاه PlanetPlay یا درون بازی ادغام کنند و از طریق کانال های ارتباطی خود از Movement حمایت کنند.

وقتی افراد مشهور در یک جنبش شرکت می‌کنند، PlanetPlay مجوزهایی را برای استودیوها فراهم می‌کند، به این معنی که آنها می‌توانند آیتم‌ها/DLC مربوط به افراد مشهور را با پیروی از موضوع سوپراستار فعال ایجاد کنند – با CTA در اطراف Make Green Tuesday Moves.

تنها کاری که گیمرها باید انجام دهند این است که از #فعالیت منفعلانه خود استفاده کنند و به بازی های مورد علاقه خود بدون تغییر سبک یا عادات خود برای کمک به اهداف شگفت انگیز توسعه پایدار ادامه دهند.

این دلایل پایداری شامل پروژه شاخص PlanetPlay Hongera است که هدف آن کمک به بیش از 150000 خانواده در کنیا برای بهبود شرایط زندگی خود با تولید و توزیع اجاق‌های پخت تمیز در جوامع محلی است که منجر به صرفه‌جویی در حدود 2,000,000 تن در انتشار دی اکسید کربن می‌شود.

همکاری با بازی ده مربع در گالری گسترده درگیری ماهیگیری منجر به یک رویداد هیجان انگیز درون بازی شد که 50000 کاربر را جذب کرد و 20000 یورو برای پروژه حفاظت از آب WAI Wanaka در نیوزلند جمع آوری کرد.

فعال‌سازی‌های محیطی درون‌بازی PlanetPlay همچنین برای شرکای استودیویی در چندین معیار تجاری و تعاملی، پیشرفت اثبات شده‌ای ایجاد می‌کند. انتشارات لاک وود محتوای سبز را از هنرمند نامزد جایزه گرمی دیدم چاق جو ویژگی به عنوان بخشی از آن است زندگی بساز دنیای مجازی، منجر به افزایش 6 درصدی دانلودها در فروشگاه Google Play در طول دوره راه اندازی و همچنین افزایش 104.8 درصدی در جذب کاربر جدید شد. این اتفاق در کنار افزایش 58.7 درصدی در بازیکنان فعال شده، افزایش 1600 درصدی در فروش یک آیتم بازی خاص و افزایش 458 درصدی بیشتر در فروش 30 آیتم دیگر رخ داد.

همچنین، همکاری اخیر با یک هنرمند آمریکای لاتین جی. بالوین و SYBOمحبوب هستند موج سواران مترو بخشی از درآمد حاصل از خرید شخصیت بازی ستاره از طریق PlanetPlay به پروژه Hongera اهدا شد. علاوه بر این، تی‌شرت‌های محدود با طرح‌های خاص با الهام از جی.جی در ویترین فروشگاه PlanetPlay موجود بود. Balvin، کامل با کاهش متغیر کربن که از حداقل 100 کیلوگرم CO2 شروع می شود.

SYBO و PlanetPlay توانستند بیش از 2000 تن انتشار کربن را در طول سه هفته کمپین جبران کنند که معادل کنسرتی با تقریبا 100000 مهمان است.

PlanetPlay یک پلت فرم دیجیتال غیر انتفاعی است که به بازیکنان در سراسر جهان امکان می دهد تا از طریق خریدهای درون بازی و گیم پلی با استودیوهای بازی وابسته به اقدامات اقلیمی کمک کنند.

در ماه‌های آینده، PlanetPlay از مشارکت‌های هیجان‌انگیزتر سه شنبه سبز با بازی‌سازان، برندهای مد و صنایع موسیقی رونمایی خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد PlanetPlay و Make Green Tuesday Moves، اینجا کلیک کنید.

برای دانلود رسانه Make Green Tuesday Moves اینجا کلیک کنید.

رئا لوکاس، بنیانگذار و مدیر عامل PlanetPlay، گفت: نیاز به اقدام اقلیمی بیش از همیشه ضروری است و صنعت بازی یکی از قدرتمندترین عوامل تغییر در دنیای واقعی است. شرکای موسس ما MGTM دارای برخی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در حال حاضر هستند که به ما اجازه می‌دهند به طور جمعی با یک پایگاه جهانی طرفداران برای کمک به افزایش آگاهی زیست‌محیطی و تامین بودجه اهداف بزرگ پایداری تعامل داشته باشیم.

ماتیاس گردال نورویگ، مدیر عامل SYBO، گفت: «حرکات سه‌شنبه‌ای سبز را بسازید، گواهی بر این است که وقتی خلاقیت، فن‌آوری و اشتیاق به سیاره کنار هم می‌آیند، چه چیزی ممکن است – ما مفتخریم که از همه این موارد در Sybo پشتیبانی می‌کنیم. ابتکارات PlanetPlay، از جمله در Subway Surfers ما، نه تنها تجربه بازیکن را بهبود بخشیده است، بلکه الهام بخش دیگران در صنعت نیز برای پیروی از آن بوده است، و ثابت می کند که بازی ها می توانند نیروی قدرتمندی برای تغییرات مثبت محیطی باشند. من در مورد آنچه که می توانیم با MGTM به دست آوریم بسیار هیجان زده هستم.”

هالی ثور بیورنسون، مدیر عامل انتشارات Lockwood، گفت: ما به‌طور باورنکردنی مفتخریم که بخشی از ابتکار حرکت‌های سه‌شنبه‌ای سبز هستیم، و نتایج شگفت‌انگیز تلاش‌های پایداری درون بازی PlanetPlay را در جامعه Avakin Life خود تجربه کرده‌ایم. MGTM نه تنها با ارزش‌های ما به‌عنوان یک استودیو هماهنگ است، بلکه بازیکنان را قادر می‌سازد تا از پروژه‌های پایداری معنادار و اثبات‌شده در سراسر جهان حمایت کنند. ما مشتاقانه منتظر ارائه یک تکه سبز سرگرم کننده هر سه شنبه اول هستیم و نمی توانیم منتظر باشیم تا مزایای واقعی MGTM را ببینیم.”

آندری ایلچوک، مدیرعامل Ten Square Games گفت: “این همکاری به ویژه به ما نزدیک است زیرا مستقیماً به موضوعات طبیعت و حفاظت در بازی های Fishing Clash و Hunting Clash مربوط می شود. به‌عنوان اولین استودیویی که در «حرکات سه‌شنبه سبز» شرکت کرد، قویاً معتقدیم که می‌توانیم از شور و شوق بازیکنان و خلاقیت خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی استفاده کنیم. این نمونه بارز این است که چگونه بازی‌ها می‌توانند از سرگرمی فراتر رفته و به تأثیر مثبت بر محیط زیست کمک کنند.»

ماریا تیشکوفسکایا، رئیس بازاریابی در CM Games گفت: «حرکات سه‌شنبه سبز PlanetPlay نمونه‌ای از این است که چگونه اعمال بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند. به عنوان حامیان پایداری، ما در CM Games خوشحالیم که به این جنبش می‌پیوندیم، زیرا می‌دانیم که تلاش‌های ما در جامعه بازی شنیده می‌شود. ما با هم راه را برای آینده ای سبزتر هموار می کنیم و میراثی از تغییرات مثبت را برای نسل های آینده به جا می گذاریم.”

خوزه کرانفیلد، رئیس آموزش و پرورش WAI Wānaka، گفت: سرمایه‌گذاری از PlanetPlay پروژه ما را از یک پروژه علمی کوچک در سطح جامعه گسترش داده است تا امکان انتشار تحقیقات میکروپلاستیک را فراهم کند. این به ما این فرصت را داده است که محققان را به منطقه بیاوریم و روشی را ایجاد کنیم که اکنون می تواند به طور قابل اعتماد در سراسر کشور تکرار شود و داده های ما را با سایرینی که مطالعات مشابهی را در حوضه های خود انجام می دهند قابل مقایسه می کند. بودجه ما را قادر می سازد تا به مخاطبان بیشتری دست یابیم و پیام خود را از طریق داستان سرایی، در سینما، در رویدادها و در کلاس درس ارائه کنیم.”

درباره PlanetPlay

PlanetPlay، اولین زمین بازی سازگار با آب و هوا، یک پلتفرم دیجیتال غیرانتفاعی است که همه را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا از طریق خریدهای درون‌بازی و گیم‌پلی با استودیوهای بازی وابسته، در اقدامات اقلیمی مشارکت کنند. PlanetPlay یک پلت فرم منحصر به فرد برای الهام بخشیدن، آموزش و بسیج بازیکنان برای حمایت از سیاره است. هدف آنها باز کردن پتانسیل ابتکارات سبز از طریق صنعت بازی است. صنعت بازی پتانسیل بسیار زیادی برای حمایت از اقدامات اقلیمی مثبت در سراسر جهان دارد. PlanetPlay با جمع آوری بیش از 2.2 میلیون دلار بودجه برای پروژه های آب و هوایی در سال اول خود، با استودیوهای بازی سازی پیشرو در جهان برای مقابله با بحران آب و هوا شریک می شود و دائماً در حال توسعه ابتکارات جدید برای راه اندازی است. برای اطلاعات بیشتر، به www.planetplay.com مراجعه کنید

درباره SYBO

استودیوی بازی‌های موبایلی مستقر در کپنهاگ SYBO در سال 2010 تأسیس شد و بیشتر به خاطر بازی بی پایان محبوب Subway Surfers شناخته می‌شود. بازی Subway Surfers که در جولای 2022 توسط Miniclip خریداری شد، بیش از 4 میلیارد بار دانلود شده و به پربارترین بازی سال 2022 تبدیل شده است. علاوه بر بازی پرچمدار Subway Surfers، SYBO علاوه بر این، Subway Surfers Blast، Subway Surfers Tag، Subway Surfers Match و Blades of Brim را راه اندازی کرد. Subway Surfers Tag در جوایز بازی‌های موبایل جیبی 2023 به عنوان بازی سال انتخاب شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به www.sybo.com مراجعه کنید.

درباره انتشارات Lockwood

Lockwood Publishing که در سال 2009 تأسیس شد، شرکت مستقل پیشرو در بریتانیا است که متخصص در توسعه دنیای مجازی برای پلتفرم‌های کنسول و موبایل است. دفتر مرکزی تیم برنده جایزه در ناتینگهام است و استودیوهایی در نیوکاسل، لیسبون و ویلنیوس دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتشارات Lockwood، به www.lockwoodpublishing.com مراجعه کنید.

بازی حدود ده مربع

گروه Ten Square Games یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لهستانی بازی‌های رایگان موبایل و پیشرو در بخش بازی‌های موبایل برای تفریحات فعال (ماهیگیری و شکار) است. تیم آن متشکل از 330 نفر است که در استودیوهای Wrocław و ورشو کار می کنند. شرکت Ten Square Games SA استودیوی Rortos در ورونا و همچنین سهام اقلیت در استودیوی Krakow Gamesture را خریداری کرد. مجموعه این گروه شامل موارد زیر است: Fishing Clash، یکی از محبوب ترین شبیه سازهای ماهیگیری سه بعدی جهان، Hunting Clash، شبیه ساز شکار واقع گرایانه، و همچنین Airline Commander، یکی از معروف ترین شبیه سازهای پرواز، و Wings of Heroes که برای اولین بار به نمایش درآمد. در سراسر جهان در اکتبر 2022. برای اطلاعات بیشتر، از https://tensquaregames.com دیدن کنید.

درباره CM Games

CM Games که در سال 2010 تأسیس شد، از یک تیم کوچک از علاقه مندان به یک توسعه دهنده بازی و خدمات مدرن با تیمی متشکل از 130 متخصص در سراسر جهان تبدیل شده است. ما بازی‌های پیشگامانه موبایل، VR و رایانه شخصی را ایجاد و راه‌اندازی کرده‌ایم که حداقل ۵۰۰ میلیون بازیکن از آن لذت می‌برند. در ابتدا بیشتر به خاطر مجموعه‌های مسابقه‌ای خود شناخته می‌شدیم، ما با Drag Racing و بعداً سری Nitro Nation، بازی‌های نمادین درگ و دریفت که برای یک دهه در صدر این رده باقی مانده‌اند و صدها میلیون دانلود جذب کرده‌اند، سبک جدیدی شکل دادیم. برای اطلاعات بیشتر به https://cm.games/ مراجعه کنید.

مخاطبین رسانه:

برای PlanetPlay: استوارت اوبراین، stuart.obrien@mimrammedia.com



دیدگاهتان را بنویسید